Strona główna » Oprogramowanie » Oprogramowanie dla hoteli » CHART do 30 pokoi
CHART do 30 pokoi

CHART do 30 pokoi

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 0,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 6,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy: 0 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 2 447,70 zł

Cena netto: 1 990,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

System hotelowy CHART dzięki swojej niezawodności, uniwersalności i modularnej budowie, znajduje szerokie zastosowanie w hotelach, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, hostelach i sanatoriach. System hotelowy z powodzeniem może być stosowany zarówno w małych, jak i dużych obiektach. Pomimo, że program zawiera bogaty pakiet funkcji charakteryzuje się łatwością obsługi.

Wieloletnie doświadczenie naszej firmy oraz istotny wpływ użytkowników na przygotowywane funkcjonalności sprawiają, że program jest intuicyjny, oraz zawiera szereg udogodnień wspierających pracę recepcji oraz całego hotelu.

Program hotelowy Chart projektowany jest przez hotelarzy, dla hotelarzy.

Minimalizujemy koszty wdrożenia bo wiemy, że jest to istotny czynnik wpływający na proces decyzyjny podczas zakupu oprogramowania. Przygotowując oprogramowanie dokonaliśmy wszelkich starań, aby program był prosty w obsłudze, intuicyjny oraz w jasny sposób informował użytkownika o popełnionym przez niego błędzie wskazując bezpośrednio na przyczynę pojawiającego się problemu. Dopasowując się do potrzeb Klientów, przy projektowaniu programu Chart, wdrożenie oprogramowania nie wymaga czasochłonnego szkolenia. Czytelność opcji oraz jasne komunikaty umożliwiają obsługę programu przez osoby, które nie uczestniczyły wcześniej w szkoleniach.

Recepcja

Sprawna obsługa gościa hotelowego, to fundament każdego hotelu.

Funkcjonalności Recepcji wykorzystywane są głównie przez personel recepcyjny, marketing oraz kadrę zarządzającą. Przygotowując opcje recepcyjne skoncentrowaliśmy się na tym, aby umożliwić sprawną obsługę Gości hotelowych oraz wyświetlenie niezbędnych informacji dotyczących całego obiektu hotelowego.  Dzięki zebraniu niezbędnych funkcji, które ułatwiają obsługę Gości, dają dostęp do wskaźników obiektu oraz wyniku finansowego jaki został wygenerowany w danych okresie, program posiada  rozbudowany poziom uprawnień umożliwiający konfigurację programu w taki sposób, aby najistotniejsze dane o obiekcie były dostępne tylko dla wybranych, zaufanych osób.

ZAKRES FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU CHART

Profesjonalna i kompleksowa obsługa rezerwacji

  • przyjmowanie nowych rezerwacji, modyfikacja istniejących
  • możliwość rezerwacji kategorii pokoju bez przydzielania konkretnego numeru
  • możliwość rezerwacji miejsca w pokoju
  • przyjmowanie i obsługa rezerwacji grupowych oraz indywidualnych
  • obsługa cenników zależnych od sezonów oraz typów pokoi
  • możliwość ustawienia ceny gwarantowanej z poza cennika dla rezerwacji
  • obsługa dwóch przedziałów wiekowych dzieci
  • planowanie wyżywienia dla Gości na etapie rezerwacji, z uwględnieniem wyżywienia dla dzieci
  • uwagi dotyczące Gościa lub grupy
  • ustawienie oczekiwanej kwoty zaliczki
  • kontrola wpłaty wymaganej zaliczki
  • ustawienie rabatów przy rezerwacjach lub dla meldunków
  • możliwość prowadzenia rozliczeń z biurami turystycznymi, agentami lub innymi pośrednikami
  • wysyłka mailem potwierdzenia rezerwacji
  • generowanie potwierdzeń rezerwacji w formie papierowej
  • graficzna forma prezentowania rezerwacji
  • diagram obłożenia pokoi i porównanie z rokiem poprzednim
  • zestawienia aktualnego stanu pokoi prezentujące ilość przyjazdów, pobytów, wyjazdów oraz wyłączonych pokoi
  • wykres ilości przyjętych i anulowanych rezerwacji w ciągu dnia
  • kalkulator dostępności pokoi
  • raportowanie rezerwacji

Sprawne dokonywanie meldunków

  • meldowanie Gości indywidualnych lub całych grup
  • meldowanie do pokoju lub na wybrane miejsce w pokoju
  • realizacja wcześniejszych rezerwacji
  • uproszczone meldowanie grupowe
  • domeldowanie kolejnej osoby do pokoju
  • przeniesienie Gościa do innego pokoju
  • zmiana terminu wyjazdu
  • rezerwowanie usług dodatkowych
  • szybki podgląd bieżących meldunków
  • specyfikowane rodzaje pobytów usprawniające raportowanie
  • rezerwacja i realizacja usług dodatkowych
  • tworzenia zestawień i profilowanie Gości
  • automatyczne obciążanie i przeliczanie rachunku Gościa zgodnie z bieżącymi danymi meldunkowymi
  • przenoszenie zaliczek pomiędzy rezerwacjami oraz meldunkami
  • możliwość rozliczenia wszystkich lub wybranych Gości
  • obsługa systemu zamków hotelowych i central telefonicznych
  • programowanie kart rabatowych dla systemu Gastro SZEF
  • predefiniowane karty pobytu w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim
  • możliwość edycji treści karty pobytu oraz dodania kolejnych wydruków
  • rejestracja zgody na przetwarzanie danych osobowych i wysyłanie informacji handlowych

Nadzór i administracja

  • podgląd bieżącego stanu posprzątania pokoju
  • prognoza check-in wyłączenia pokoi w przypadku niespodziewanych awarii lub planowanych remontów
  • podgląd i zarządzanie stanem połączeń telefonicznych z pokoi, np.: automatyczna taryfikacja połączeń, blokowanie połączeń wychodzących, ustawianie budzenia
  • przesyłanie wiadomości pomiędzy stanowiskami pracy
  • wielopoziomowe, konfigurowalne uprawnienia


Rezerwacje i meldunki

Pokoje czy łóżka – co sprzedaje Twój obiekt noclegowy?

Jedynie w naszym programie istnieje dowolność w prowadzeniu rezerwacji oraz meldunków pojedynczego miejsca w pokoju lub „całego” pokoju. W zależności od potrzeb program umożliwia:

  • rezerwowanie i meldowanie Gości w pokojach
  • rezerwowanie i meldowanie Gości na łóżkach w poszczególnych pokojach – funkcjonalność przydatna dla sanatoriów, pensjonatów, hosteli i obiektów noclegowych, które sprzedają miejsca/łóżka elastyczna i zmienna forma obsługi obiektu – swobodne dostosowanie do potrzeb Klienta)

Większość obiektów noclegowych nadal sprzedaje wyłącznie pokoje, a nie miejsca, dlatego program dajemy możliwość wyboru: sprzedaż pokoi, sprzedaż miejsc lub prowadzenie sprzedaży mieszanej czyli sprzedaż „pokojo-miejsc”

Wyświetlanie rezerwacji oraz meldunków przygotowane zostało m.in. w formie graficznego diagramu, który można dopasować do swoich preferencji m.in. możliwość samodzielnego ustawienia kolorystycznego dla rezerwacji, meldunków czy remontów.

 

Należności i sprzedaż

Elastyczność, wygoda i kontrola – kluczowe właściwości podczas projektowania funkcjonalności sprzedażowych.

Nasi doświadczeni projektanci systemu, w przeszłości pracujący w hotelu, wiedzą jak ważnym elementem programu hotelowego jest prosta w obsłudze i elastyczna forma rozliczenia gościa. Wyszliśmy z założenia, że z jednego miejsca w programie należy umożliwić użytkownikowi kontrolę należności oraz sprawne rozliczanie pobyt gościa. Dlatego, wszystkie obciążenia Twoich gości przechowywane są w jednym miejscu w programie. Taka funkcjonalność daje możliwość w łatwy sposób rozliczyć gościa a następnie go wymeldować.
Wspólne miejsce przechowywania obciążeń to również elastyczność i prostota obsługi grup zorganizowanych, które najczęściej kończą pobyt wspólnym rozliczeniem wszystkich pokoi. W przypadkach wspólnego, grupowego rozliczenia zdarza się, że istnieje konieczność wyodrębnienia należności, które klient grupowy musi opłacić we własnym zakresie (np.: minibarek). Dla naszego programu żadna z tych sytuacji nie stanowi problemu. Przewidzieliśmy takie scenariusze i wyposażyliśmy nasz program w możliwość obsługi tego rodzaju rozliczeń.

Korzyści stosowania elementów sprzedaży i obsługi należności w programie Chart

Wygoda

  • rozliczenie wszystkich lub wybranych usług z jakich korzystał Klient lub grupa Klientów
  • wyliczenie obciążeń Gościa wg. aktualnych parametrów jego rezerwacji
  • rachunki gastronomiczne z programu POS automatycznie przenoszone są na konta rozliczeniowe Klienta
  • „routing obciążeń” – automatyczne przenoszenie obciążeń z Gościa na konto grupy
  • określenie płatnika należności za pokój, na którym gromadzone są obciążenia
  • proporcjonalny podział opłat za nocleg i wyżywienie dla każdego Gościa w pokoju
  • przechowywanie odroczonych płatności na osobnych kontach
  • modyfikacja obciążeń zależna od potrzeb: grupowanie i rozgrupowywanie, scalanie i podział
  • nieograniczona ilość dodatkowych usług przechowywanych na rachunku Gościa
  • automatyczne naliczanie obciążeń za połączenia telefoniczne
  • dokument sprzedaży wystawiany z obciążeń lub ręczny bez wcześniej naliczonych należności
  • walutowe dokumenty sprzedaży
  • możliwość ustalenia domyślnej formy płatności, skracającej czas wystawiania dokumentów

Elastyczność

  • szerokie możliwości zmiany treści dokumentów sprzedażowych – zależne od uprawnień
  • samodzielnie ustawiane okresy księgowe
  • definiowalne formy płatności
  • swoboda ustawienia numerowania dokumentów oraz ich formatów
  • możliwość prowadzenia dwóch osobnych rejestrów faktur
  • kontrola przyjętych zaliczek
  • automatycznie włączona lub opcjonalna fiskalizacja faktur
  • konfigurowalne logo hotelu na wydrukach faktur

 Kontrola

  • rejestracja każdej, przeprowadzonej operacji wykonanej przez użytkownika
  • ustawianie uprawnień określających poziom dostępu do poszczególnych funkcji (np. usuwania dokumentów lub wystawiania korekt)
  • możliwość drukowania szczegółowego rachunku informacyjnego zawierającego dane dotyczące Gości i ich obciążeń
  • podgląd dokumentów archiwalnych
  • przesyłanie utworzonych dokumentów zapłaty do systemu finansowo-księgowego
 

Obsługa dodatkowych zasobów

Uzyskaj kontrolę nad gabinetami SPA, salami konferencyjnymi, grotami solnymi, sauną, solarium czy miejscami parkingowymi.

Wiele obiektów hotelowych, poza noclegiem i wyżywieniem, świadczy swoim Gościom usługi dodatkowe. Dostrzegając potrzeby naszych obecnych oraz przyszłych Klientów, program CHART daje możliwość obsługi dodatkowych zasobów obiektu, które wymagają rezerwowania lub kontroli ich dostępności.

ZALETY OBSŁUGI DODATKOWYCH ZASOBÓW

  • rezerwacja zasobów hotelowych, takich jak: sale, , sauny, , basen, itp.
  • graficzna prezentacja zarezerwowanych oraz wykorzystanych zasobów
  • swobodna zmiana interwału czasowego wyświetlanego grafiku zasobów
  • cena zasobu wprowadzana ręcznie lub automatycznie przy pomocy wcześniej zdefiniowanego cennika
  • różnorodne rodzaje rozliczenia rezerwowanego zasobu tj.: paragon, faktura, obciążenie konta, uwzględnienie przedpłaty, uwzględnienie rabatów, bezpłatne rozliczenie
  • filtrowanie, wyszukiwanie i sortowanie zarezerwowanych oraz wolnych zasobów
  • nieograniczona ilość zasobów jaka może być kontrolowana przez program
  • brak ograniczenia na rodzaje zasobów będących pod kontrolą programu
  • natychmiastowe rozliczenie należności
  • możliwość przeniesienia należności za wykorzystanie zasobu na pokój lub konto Gościa
  • drukowanie potwierdzeń zarezerwowanego zasobu

Obsługa wyżywienia

Planuj żywienie przed przyjazdem Gości, aby dział gastronomii wiedział wcześniej ile i jakie posiłki należy przygotować

Obecnie, w niemal każdym obiekcie noclegowym, Gościom oferowane jest wyżywienie. CHART umożliwia zaplanowanie posiłków już na etapie rezerwacji. Różnorodność konfiguracji posiłku pozwala na wprowadzenie wielu dowolnych typów i rodzajów, np. dieta, podwieczorek, kolacja, itp. Dla każdego posiłku może być przygotowanych wiele osobnych cenników.

Zalety i dodatkowe opcje obsługi wyżywienia za pomocą CHART 

  • zmiany zaplanowanego żywienia w trakcie meldowania Gościa do pokoju lub w trakcie jego pobytu
  • definiowanie posiłków wykluczających się np. śniadanie angielskie i śniadanie dieta
  • konfigurowalne wielkości porcji posiłków
  • automatyczne naliczenie należności za zaplanowane żywienie
  • przejrzysty diagram żywienia umożliwiający modyfikowanie, zamianę i usuwanie poszczególnych posiłków we wskazanym dniu
  • ustawianie kolejności posiłków
  • połówki posiłków dla dzieci
  • obsługa dodatkowego wyżywienia w przypadku Gości nie mieszkających w obiekcie
  • rozbudowany system raportowania żywienia

Zestawienia i raporty

Czytelne informacje o statystykach, rozliczeniach oraz zakresie zmian wprowadzanych przez pracowników

Raportowanie w hotelarstwie nie jest sprawą banalną. Goście przenoszą się z pokoju do pokoju, negocjują ceny w trakcie pobytu, skracają lub wydłużają swój pobyt, wspólnie rozliczają usługi spa, gastronomię oraz noclegi w momencie wyjazdu, wpłacają zaliczki, które należy uwzględnić w rozliczeniu, żądają scalenia wszystkich usług w jedną pozycję i wiele innych przypadków. W programie zastosowano specjalne procedury przechowujące wszystkie dane mające wpływ na wynik finansowy lub informacje statystyczne. Wszelkie wprowadzane modyfikacje dotyczące rezerwacji, pobytów oraz rozliczeń są rejestrowane i raportowane. Zestawienia zostały przygotowane w taki sposób, aby najważniejsze informacje zawsze były pod ręką w łatwo dostępny sposób. Czytelne zastosowanie kategorii zestawień i raportów umożliwiają na intuicyjny wybór odpowiedniego dokumentu, zawierającego poszukiwaną informację.

Cechy zestawień i raportów

  • podział na prezentację danych bieżących i archiwalnych
  • raportowanie rezerwacji, meldunków, osób przyjeżdżających, obciążeń Gości, osób przebywających w hotelu, wyjazdów
  • zestawienia finansowe prezentujące wynik hotelu, m.in: raporty kasowe, rejestry VAT, zestawienie sprzedaży, zestawienie przyjętych zaliczek, rejestr opłat klimatycznych
  • zestawienia statystyczne i marketingowe: obłożenia hotelu, rezerwacje wykonane przez pośredników, prognoza obłożenia i przychodów, zestawienie firm TOP, średnia cena pokoi, itp.
  • generowanie sprawozdania dla GUS: KT-1, DNU-R, odwiedziny turystów zagranicznych oraz wykorzystanie miejsc noclegowych
  • inne dostępne raporty, m.in.: raport urodzin Gości hotelowych, raporty wyżywienia, raport GIODO, raportowanie czynności wykonanych przez recepcjonistę
  • możliwość tworzenia zestawień szczegółowych i zagregowanych, z uwzględnieniem wielu różnorodnych kryteriów
  • możliwość konfiguracji zakresu treści na wydruku raportów

System CHART umożliwia współpracę z różnego rodzaju systemami i urządzeniami peryferyjnymi jak: centrale abonenckie, zamki elektroniczne, drukarki fiskalne, systemy finansowo-księgowe, systemy rezerwacji internetowych czy  GUS (automatyczne pobieranie danych na podstawie numeru NIP lub REGON).
Szeroka lista obsługiwanych urządzeń dostarczanych przez największych producentów pozwala na łatwą integrację i automatyzację codziennych procesów hotelu.

Centrale telefoniczne – integracja z systemem CHART umożliwia sprawną i spójną kontrolę nad połączeniami telefonicznymi, ustawianiem budzeń dla Gościa, zmianę statusu pokoju

Zamki elektroniczne – zastępują tradycyjne zamki i klucze, wykorzystując technologię plastikowych kart magnetycznych, kart chipowych bądź zbliżeniowych identyfikatorów. Na karcie-kluczu może być zaprogramowany dostęp do pokoju oraz dodatkowych pomieszczeń np. siłowni, sauny itp. Karta-klucz może być również wykorzystana do opłacania rachunku w gastronomii

Obsługa płatności elektronicznych – natychmiastowa autoryzacja i potwierdzenie transakcji kartami płatniczymi

Drukarki fiskalne – system współpracuje z wszystkimi drukarkami najpopularniejszych polskich producentów urządzeń fiskalnych

Systemy finansowo-księgowe – dokumenty sprzedażowe eksportowane bezpośrednio do systemu finansowo-księgowego, dzięki czemu pracownicy obiektu nie tracą czasu na przepisywania dokumentów oraz unikają pomyłek

Integracja z systemami rezerwacji internetowej – bezpośrednie połączenie z portalami do rezerwacji internetowej automatycznie wprowadza nowe rezerwacje i aktualizuje dostępność pokoi

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.